Tinguely
“Everything is in motion – inertia doesn’t exist!” Jean Tinguely cast a spell over the public with his works his entire life. His poetic machines and moving sculptures have fascinated people all over the world. His courageous life inspired an entire generation. Barely 20 years after his death, the “bande à Jean” remembers the artist and his time.