Tino – Frozen Angel
They called him “Frozen Angel”. Martin “Tino” Schippert, the first Swiss president of the famous and infamous Hells Angels motorbike club, who was already a legend in his own life time. Nobody embodied the Swiss “68ers” dream of freedom and self-realization as perfectly as him. A dream that he eventually paid for with imprisonment and death.