To continue knowing (you)
Returning from a holiday in the early hours of the morning, a young couple walk through the streets of Zürich, dragging suitcases behind them. Bleary-eyed and exhausted from their journey, they bicker. As they wait on a train platform to continue homeward, a misunderstanding occurs. Confusion rises and doubts awaken in one of them. Where do they go from here?