To Make A Comedy Is No Fun - Jiri Menzel
Jiri Menzel’s passion is theatre – his career in film took place rather coincidentally, Despite this, the 77-year-old Czech can count Miloš Forman, Ken Loach, Emir Kusturica and István Szabo, among others, to his fans and friends. István Szabo even refers to himself as the biggest Menzel fan ever. For the first time, the film tells the story of this exceptional filmmaker.