Toni entre terre et ciel
Toni is a Swiss who devotes his life to the construction of footbridges in remote regions of the world. With his Ecuadorian friend Walter, he has built 150 bridges in Ecuador, Colombia, Honduras, Nicaragua, Salvador and Costa Rica. He makes bridges out of used material recovered from oil companies. In 2001, Toni directed his energies towards realising a new dream: building bridges on several continents at the same time. He's starting in Mexico and Cambodia. On both sides of the Earth, the same enthusiasm, the same “bridge-building spirit” holds good, bringing men and women together.