Touxtes
An immersion into the world of some members of the radical feminist collective ELM in Geneva, in an attempt to understand what this young generation is claiming in a Switzerland that is thought to be emancipated. The author, who suffered the excesses of patriarchy in her native Russia, and is herself a feminist, is torn between admiration and questioning. Why so much anger?