Transcending Harry
Harry, an ordinary man, undergoes an unexpected spiritual awakening, which triggers a peculiar physical manifestation, that provides him with a profound insight into the human experience. However, he quickly discovers his journey has only just begun and he must now navigate a society where individuals prioritize their personal interests.