Triloka
Three short stories explore how the second generation of the Indian diaspora navigate their lives between two worlds; a generation that does not just need to survive, but desires to truly live. Conflict ensues among and between generations on topics of self-expression, generational tax and equality as the less favoured do not compromise and the arguments escalate as egos clash in families.