Tutto l'oro che c'è
A river. A young boy who plays and gets lost in the woods. A naked man who wanders among the trees. A weapon. An illegal hunter. A police officer. A crime from the past. An old gold prospector. Real people, who go about their daily lives in a natural theatre where reality takes on the qualities of a fairy tale, a crime novel, a coming-of-age story. Five men at different stages of life who never meet yet are all part of one, unique, suspended narration.