TV oder Die Ruhestörung an der Waldbergstrasse
Six-year-old Diego spends too much time watching TV and ends up with square eyes. This triggers a series of mysterious phenomena that seep through various screens throughout the entire apartment building. When police officers Kim and Mike arrive to investigate a noise complaint, they find themselves in a disarray of blended worlds and must face off against fictional characters come to life.