Un îlot dans la ville
This documentary in the form of a mosaic is the portrait of an area of Geneva which goes under the name of “block 13”. The film offers an organic synthesis of the various steps which have altered the face of this part of town, from 1986 when the first squats were established up to the area’s present development.