Un silence de trop
After birthday drinks, twenty-six-year-old Carla is on her way home from work. A man attacks and rapes her. Not wanting to tell her family or the police what happened, her silence leads her into an unstable state. A simple tender gesture from her partner will provoke a violent and unexpected reaction.