Una notte
The portrait of eight young protagonists that have to deal with everyday female issues and those still to come. Eight different personalities confront each other and learn many lessons from their encounters. What keeps them united is the shadow of the night, intimate and mysterious, and the magical and invisible bond which unites all women.