Under the ice
A team of scientists conducts ice core drilling on the last remaining glacier but hasn't sent any new results for weeks. Data analyst Sasha Sirkovsky is sent to investigate the situation. As she delves into their work, mysterious hallucinogenic vapors rise from the ice, blurring the line between the icy landscape and her inner traumas. Confronting her past, she gains unexpected insights as the doors of perception open.