Une Chanson Meurt Quand On La Chante Plus
In 2023, filmmaker Taro Spirig traveled through China. He filmed himself and the people he met, hoping to capture something of their existence. A year later, Spirig saw footage of his now-deceased grandfather, filmed by his mother. Seeing the love and sorrow in each image, the director realized that this was what truly mattered. The traces his grandfather left behind can be found in his mother's films.