Une escroc très discrète
People say that she is a criminal, that she is a unique grifter. Others say that despite her eighty years of age, she still rips people off. Most people believe that she lives in Nice, and that she is now very rich. People say a lot of things. And thus the rumour grows on and on… Now it seems that the old woman is gone without a trace. But not quite.