Une histoire provisoire
Grappling with a mid-life crisis, Sacha leaves his girlfriend and escapes to his grandparents’ Airbnb. He is surprised by the presence of Marjan, an Iranian woman who is facing her own marital crisis. They are both annoyed at having to share the apartment and rather than finding a place of retreat, tension builds. When Mina, a vibrant American, arrives, their mutual prejudices give way to curiosity and complicity. What began as an involuntary encounter becomes a moment of new possibilities.