Une pizza pour César
Julia and her brother Antoine have been given an important mission by their father: to deliver a pizza to Rome. On the way, they meet two characters who have shaped their childhood: the puppeteer Giovanni and the clown Baudruche. A reunion tinged with happy memories and nostalgia. A journey between denial and coming of age.