Unwavering
Embark on a cinematic adventure through the frozen expanse of the Arctic as the fascinating story of muskoxen is unveiled. Set against a landscape painted in shades of ice and snow, the documentary explores the strength and beauty of muskoxen living in hash winter conditions. They stand as silent witnesses coming from another time. Delving into the heart of their world, the film unravels the challenges posed by the harsh environment and the extraordinary resilience of these mighty creatures.