Ursula – Leben in Anderswo
How does Ursula’s reality look? “Where” does she live? Ursula Bodmer, born deaf and blind, is an enigmatic being. Five decades ago she began caring for the young Anita Utzinger as a foster mother. Since then – and still today – her steadfast love has served as the bridge between reality and Ursula’s world without sight or sound.