Vache folle
Cédric Poncet is a young, broken father who lives in isolation in a rugged and mountainous village of the Alps. His only solace comes from nature and the cows' silent, yet comforting presence. Haunted by his past, he desperately seeks to win back his ex-wife and daughter, who now live under the roof of a hostile and violent man. Trapped and at the end of his rope, Cédric will be forced to make choices that will pull all three of them into a downward spiral.