Vakuum
Amidst the preparations for her 35th wedding anniversary, Meredith discovers that she is HIV-positive. Only her husband comes into question as the carrier. She finds out that he has been unfaithful to her with prostitutes and confronts him. Following an intense fight, they decide to deal with the condemnations and the illness together. But how much injury can love withstand?