Vape Wave
The documentary aims to be the first and most thorough film about the electronic cigarette's incredible worldwide phenomenon. The filmmaker dives head first into the ever growing vaping world, taking us around the globe to discover this ongoing cultural revolution, the first real alternative to traditional deadly tobacco smoking.