Verlier mich nicht
Joey struggles with severe depression since the death of his mother. He wanders aimlessly through the world. He's lost all grasp of reality and fights with the thought of just letting go. A story about depression and loneliness. How it covers your environment and life with thick black sheet, distorting your view of reality. But also acknowledging the beauty found around every corner of this world.