versorgen
The movie immerses us into the everyday lives of three women working in the care sector in successive episodes of 24 hours each. The focus is not only on the protagonists' paid work, but also on everyday activities such as shopping, doing laundry and waiting at bus stops. Using haptic sensitivity and unconventional imagery, versorgen focuses on the constant and largerly unnoticed going-ons in the background, thus revealing the materiality of our coexistence.