Versuch, einen Baum in Zürich zu fällen
The female protagonist tries to find a way to get rid of the tree outside her window, which reminds her of her toxic ex-boyfriend. But the city rejects her request, she is ridiculed on the internet, and the tabloid media reports sensationalistically. A final plot twist makes us think about healing, love, and the fetishization of objects based on personal feelings.