Virus Chat
Spring 2020 in Geneva. The city is virtually at a standstill with Covid 19 and the resulting lockdown. A couple is going through this period all the more difficult as they have a problem communicating with each other. John is an international commodities "trader", Irena is a university political science researcher and investigating on the currents of the extreme right. She discreetly begins a relationship by "chat" with Paul a journalist. We are experiencing the flow of both the news about the Covid and the intrigue that unfolds. An appetizer before the American election of November 3, 2020 ...