VIS VIVA
One summer night, a young man driving his car accidentally hits a young woman, who has appeared out of nowhere. In shock, he decides to take her home, setting her in his mother's room while she's away on vacation. It is the beginning of a silent cohabitation, charged with anxiety and desire, in which reality gradually slips towards a mysterious dimension.