Voler est un art
In 1990, 31 million Swiss Francs vanished into thin air when five individuals staged a heist at UBS Bank in Geneva. Although the mystery still hasn’t been solved, one thing is sure. A pile of all the missing 1000 Swiss Franc notes would measure 331 meters tall, weigh 400 kilos and add up to 465 kilometers in length. So where is it?