Vous avez dit Soroptimist?
Soroptimists? What are those? Many still do not know what the word means, although it comes from the Latin sorores optimae, and means the best sisters. The film is about a group of women from different countries, from all social stratas and occupations, who have decided to pool their capabilities and put them to good use in humanistic aid actions.