We are the Bird and the Mountain
The clouds suck us towards the untouchable mountains, while the bird appears to us just for a moment before disappearing. If the bird is the spirit, the mountain is the earth on which we plant crosses to remind ourselves that we humans are a bit of both: the bird and the mountain.