Wechselspiel: Wenn Peter Stamm schreibt
Two documentary filmmakers become the plaything of a writer and the subject of the novel whose creation they actually wanted to document. While the writer anticipates the failure of the film in his texts, the two documentary filmmakers resist it with all their might by engaging in its interplay.