Wetlands of Pharmacology
In a shared desire for healing and care, five artists meet in a game engine and share their inner thoughts and feelings with each other. Brought together by subconscious writing techniques and networking technology, a collective script emerges. In a play with identity and empathy all characters are performed by only one single artist. A waterbed and soft-sculptures function as connectors in the physical space and generate an immersive experience.