Wider than the Sky
What does a dance company have in common with robots? Nothing at first sight. But what if we could transfer to artificial intelligence the heart of the human brain? Plus, empathy, imagination, feelings and the ability to cooperate? World-renowned artists and scientists explore the different paths artificial intelligence is taking, envisioning a collective use of this intelligence, to shape a positive future for humanity.