Wilder – Staffel 4
Rosa Wilder is back in Oberwies and supports her sick father with the farm work. She wants to stay away from her career as a detective superintendent. But when the village policeman dies under mysterious circumstances, Rosa Wilder's criminal instincts awaken. She wants to solve the crime, together with her colleague Manfred Kägi. During the investigation, the duo is confronted with corruption and family tragedies.