Wildnis Schweiz
The film unveils the diversity and beauty of the flora and fauna, aiming to sensitise viewers to the environment and its protection. Famous animal videographers illustrate the richness of nature with unparalleled footage never shown before. After eight years of filming, this documentation comprised of several hundred hours of film footage was created, portraying unique habitats in Switzerland – and their natural inhabitants.