Wir bleiben
Five young men journey through southern Italy, guided by closeness, trust, and a willingness to be vulnerable. The film unfolds in fragmentary moments: applying sunscreen to each other, sharing music on the beach, whispering in the dark. Their friendship is marked by an uncommon intimacy, expressed through small gestures and open conversations. Between dives into the water and quiet nights, a strong bond of trust is formed.