With Air and Salt, Unbreakable Health
A slow walk uncovers the history of an abandoned building with beautiful architecture. A poem commemorating the Romansh language is read by people from all ages, who live in the region of the lower Engadine valley. The building and the poem, both existing in a danger zone, illuminate the beauty and fragility of the local culture. Set against the forces of nature and the changing times, people from the region are faced with the questions: How do we choose what to preserve and what to leave to perish? What price is paid for either choice?