Wolfgang
1778, Paris, in hopes of a better life after the sudden death of his mother, the depressed 22-year-old Wolfgang Amadeus Mozart, spends his days crying in his room stuck in the past and spends his nights getting drunk, writing scatological pieces of music, to escape the past.