Woof Woof
Currently, my dog is not present in my life, which has left me feeling emotionally distressed due to the void it has created. Consequently, I have made the decision to engage with other beings, both human and canine, in order to observe their dynamics of love and attachment. This pursuit will continue until the time when I am reunited with my beloved dog.