One of them quit coke only after he had looked death in the face. The other thinks he can control his consumption and wants to keep taking coke – up until his dying day if possible. The story of two coke addicts: A restless yuppie and a jaded clown. A milieu survey that visualises what coke does to people and blurs the boundaries between documentary and animation film.