Wurzeln
Armelin’s childhood memories are deeply rooted in his grandparents’ garden, where he learned gardening and the value of seasonal food. When the war began, the school for Albanian children was closed, and he found solace in martial arts. But as danger grew, he was forced to flee. Years later, through friends, he rediscovered gardening—becoming a source of relaxation and fulfillment.