Wyld
The film follows three teenage friends, Ben, 17, Momo, 16, and Zoe, 16, through a year of growing up. With a triple split screen and changing perspectives, the film picks up on classic coming-of-age themes of young people affected by coronavirus and shows them growing up in an innovative and authentic way.