XX VIRUS
A group of young adventurers led by a brutal, charismatic and with a morality disorder leader are looking for their missing teammate. They roam post-apocalyptic campaigns infested with zombie women to reach their goal. The journey of these warriors will subvert their beliefs, strengthen their bonds for the better and the worse. Some will have to show courage and face their fears, others will have to be firm and determined.