Yo no tengo miedo de nada
Mari-Carmen and Conchita are playing and talking. They open a fictional dialogue: With Nina from Pland and with Hans, Carlo and Olga from Switzerlland, the spanish women are talking about fear and love. About illness and death and about the loss of people they care for.