Z Kiew redt me Mundaart - Albert Bächtolds phantastische Reise
Seeking refuge from the rain in a second-hand bookshop, Irina comes across a fascinating story. Written in an old dialect, it tells the adventures of a young man who left Switzerland to seek his fame and fortune in the revolutionary times of the early 20th century. She discovers the author Albert Bächtold (1891-1981) and sees herself in a new light.