Zadvengers
Environmental activists Thor, Hulk, Black Panther, Captain Anarchy and Batman illegally occupy Mormont Hill. They create a utopian society while waging a peaceful struggle against the enemy, the cement industry. Far from any society, these activists invent, create and reclaim an enchanted place that is endangered. A threat is lurking when the police announce that they will evacuate them soon.