Zibilla
Starting at a new school is tough, especially when you are bullied. Zibilla, a zebra adopted by a family of horses, begins to hate the stripes that make her different. When her favourite toy is lost, she impulsively goes looking for it and finds herself at a circus whose main act, a lion, has escaped. The lion’s keeper is so desperate for the show to go on that he dresses up as the lion to perform the act. By helping to find the real lion, Zibilla will also find the confidence to be herself and be accepted by the other children.