Zilla
Zilla Leutenegger is a successful Swiss artist. Filmmaker Iwan Schumacher accompanied her as she prepared for a major exhibition at the Bündner Kunstmuseum Chur and focuses on the creation of three artworks: Two Pianos from the piano cemetery, a endless hallway and a Silverback called ZillaGorilla. These works are jumping-off points for following a few trajectories in Leutenegger’s life and work. A very contemporary picture emerges of life as a woman and as an artist today.