Zoom sur le cirque
With the COVID19 pandemic, circus artists are unemployed, shows are cancelled and many companies go bankrupt, including the famous Cirque du Soleil. By zoom or by skype they share with us their daily life during the confinement. This is a tour from Italy to Canada, through France and Spain. A film that makes us laugh as much as it makes us think, and that raises the question of what we will become if there are no more artists but only banks.